Jul 1, 2015

Harga Minyak naik lagi

Bismillah..1 Julai 2015 bersamaan 14 Ramadhan 1436 H nih sangat menguji kesabaran aku..bila dapat tau minyak naik lagi..Uwaa sangat sedihh aku rakyat marhaen..tak lama lagi nak balik raya.bukan ke? baru bulan lepas minyak naik harga..Tak kan naik lagi.Actually aku dapat news tuh dari membe aku malam tadi..Ingatkan rumors tapi pagi nih ianya benar minyak naik lagi!!..Bila mana isi minyak..pam menunjukkan RM 2.15 seliter..
Bila tengok site kpdnkk awal pagi tadi hanya menunjukkan paparan harga minyak semasa bagi bulan JUN 2015 belum sempat dikemaskini barang kali. N now tab berkenaan sudah tiada kemungkinan sedang dalam tindakan pengemaskinian.
Rupa-rupanya kata YB Menteri perubahan harga minyak (bahan api) kini hanya kepada pengusaha minyak..Nih bukan aku yang cakap tapi dari sumber  astro awani.
So now aku nak tunjuk senarai harga minyak (bahan api) terkini bagi Tahun 2015. 

 Psst Same2 kita rancang perjalanan kita yer u olls.. :)

No comments:

Post a Comment