Sep 8, 2015

Edit gambar secara online dengan pixlr

Hai peeps.. Entry kali nih I olls nak share tentang Edit gambar secara online dengan pixlr. Pixlr nih apa ? Pixlr merupakan 1 perisian yang membantu u olls  untuk edit picture secara online. U olls tak perlu pun install software nih dalam PC/Laptop, cukup sekadar u olls berhubung dengan internet.  So dah dapat jimatkan space PC. Disamping itu, boleh juga untuk yang baru nak bergiat dan belajar dalam dunia kretif. LETS ROLL https://pixlr.com/

Selain tuh, Pixlr ini memudahkan kerja u olls sekiranya ketika itu u olls terpaksa buat editing tetapi laptop or PC  harian bagi laksana kerja u olls tiada. Yang u olls hanya ada image/ file image tersebut samada di simpan dalam cloud/ other drives dan PC/ laptop di tempat umum or PC member.

Pixlr nih menawarkan platform editing picture (pixlr editor) dan creative effect (pixlr express). Boleh cuba2 belajar dan explore yer..U olls tak perlu risau dan panic kerana Pixlr editor (untuk editing picture/image) sejibik macam photoshop. So sangat mudah kepada yang dah ada basic dalam photoshop.  So lakarkan hasil tangan dan sentuhan u olls yang superb melaluinya..


No comments:

Post a Comment